środa, 9 kwietnia 2014

Wstęp :D

Witajcie :)
   Chciałam was wszystkich powitać na moim blogu. Mam nadzieję że wam się tu spodoba. 
Czego możecie się spodziewać ? 
Założyłam tego bloga ponieważ chciałam się z wami podzielić moimi opowiadaniami. Dotyczyć będą one głównie Fedemiły - Federico i Ludmiła z serialu Violetta :) Oczywiście będą poruszane wątki także innych postaci. Będę się starała jak najlepiej przekazać wam moją historię. I nie ukrywam że mam nadzieję że chociaż trochę mnie polubicie. To jest mój drugi blog. Pierwszy był o tematyce Tajemnic Domu Anubisa xD Za wszelkie błędy  z góry przepraszam... 
Do napisania ! :)

1 komentarz:

  1. Jestem bardzo ciekawa twojej historii.
    Dopiero zaczynam swoją przygodę na tym blogu, ale czuję, że zostanę tu na dłuuuuuugo.
    Gdyby ci się nudziło, to zapraszam na mojego okropnego bloga:
    fedemila-my-live.blogspot.com



    Z góry dziękuję za komy:
    MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń