czwartek, 5 lutego 2015

Witajcie !

O mój Boże jak fajnie znów po tak długiej przerwie tu napisać.
Ostatni post który napisałam był w lipcu. I miał to być POWRÓT a jak widzicie powrót był jednocześnie zakończeniem (?).
Wszystko dlatego że całe wakacje spędziłam w Niemczech. Pamiętam że chciałam napisać kilka rozdziałów, ale niestety nie pamiętałam loginu ani hasła.
Gdy wróciłam do domu pod koniec sierpnia zaczęłam się szykować do szkoły. I tak się stało że na bloga nie miałam czasu.
Ostatnio sobie o nim przypomniałam. Weszłam tu i przeczytałam wszystkie rozdziały od początku.
Wasze komentarze zawsze były miłe i sprawiały że chciało mi się działać dalej.
I patrze na ostatni rozdział jaki tu dodałam 1 lipca..a komentarze pod nim są nawet z stycznia tego roku.
Zaskoczyło mnie to bardzo. Pytaliście tam czy wrócę do pisania.
I wiecie co ? Po namyśle doszłam do wniosku że mam straszny sentyment do tego bloga, że odpowiedź brzmi TAK.
Jeśli nadal byście chcieli aby pojawiały się nowe rozdziały jestem skłonna do tego wrócić.
Myślę jednak że przerwa była dość długa i połowa z was już tu nie zajrzy.
No więc powiedzcie mi proszę co o tym wszystkim myślicie?

Jeśli zobaczę że chcecie kontynuacji tak zrobię. :)
Dziękuję.

4 komentarze:

  1. Wróć <3
    Licze, że za niedługo zobacze rozdział <3
    Byłoby cudownie <3
    Pozdrawiam Ola<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka ☺czekam i ja !!!
    (Tu moniczka:-) ale nie chce mi się logować -,-
    Ja leń. . . -
    CZEKAMY! !

    moniczka:-)

    OdpowiedzUsuń